12/17/12

9 november 2011

patut sekarang aku tengah baca buku CTPS ni bagi habis, tapi...

saya sentiasa tunggu awak dekat twitter sebenarnya. hmm.

awak, ingat lagi 9 november tahun lepas? saya rasa, awak tak ingat pun. sebab saya pun baru sedar betapa tarikh itu begitu bermakna bagi saya. ya, mungkin hanya saya yang merasakannya istimewa. sebab pada tarikh tu juga sebenarnya saya mengenali awak sedikit demi sedikit. mungkin tidak sepenuhnya, kerana selepas itu, bagi saya detik itu tidak pernah kembali, walaupun kita bertemu hampir sepanjang hari. ya, senyuman diutus sekadar dibibir. setiap kali saya nampak awak, saya berasa gembira sangat. kerana celoteh awak seperti mewarnai hari saya. awak tak segan menegur saya. terasa saya pula yang malu-malu. haha. indahnya saat itu. tapi sayangnya, kita hanya mampu bertemu di makmal ketika itu :(

sekadar mampu mencoret hingga saat itu sahaja.

ya ALLAH :'(

No comments:

Post a Comment