2/4/13

(sila cadangkan tajuk)

celaka. memang celaka.

aku sampai tak tahu nak cakap macam mana lagi. hmm. tak, teknikalnya aku tak salahkan dia, cuma aku yang celaka. ahh. mungkin juga dia yang salah.

semalam, tak henti-henti dalam kepala aku bermain-main nama dia. kenapa? musykil aku. entah. padahal aku tengah tengok bola ni. sebab kalau tengok bola, biasanya aku memang fokus, ditambah lagi dengan sorak sorai penonton sekeliling, memang dalam kepala aku ni tak fikir apalah. lagi-lagi semalam aku fokus City harus kalah, supaya Manchester United terus kukuh bertakhta di persada liga. tapi Reina semalam, ahh.
menyumpah seranah aku sebab patutnya pasukan dari Merseyside tu patut menang, lepas Gerrard meletakkan Liverpool di hadapan dengan rembatan kencang yang melencong masuk ke penjuru kiri gawang, menewaskan penjaga golnya yang juga penjaga gawang England, Joe Hart.

tapi sekarang aku tak nak cerita pasal bola. sekarang aku nak cerita pagi aku yang tak tenang ni. sumpah serabut, sumpah.

aku sendiri tak tahu apa puncanya, dari semalam dalam kepala ni bermain pasal dia. tak tahu kenapa. sekali aku fikir pasal dia, terus aku cari alternatif. tapi alternatif tu sikit pun tak bawa aku jauh dari memikirkan pasal dia. hmm, padahal bukan aku pergi stalk dia ke apa ke. tapi tiba-tiba je. tiba-tiba

sampai malam tadi, nak tidur pun aku terbawa-bawa. tapi nasib baik boleh tidur. mungkin sebab penat sangat tengok bola sampai pukul 4. yelah, sambung pula Valencia lawan Barcelona. game tak berapa nak panas. seri sampai habis.

dan bangun paginya pula, tenang sikit lepas solat Subuh. tapi sekali lagi perasaan tu datang bila aku tengok gambar budak-budak kelas lain ni pergi PD hari tu. best pulak.

dan tiba satu saat, sampai aku dah tak boleh nak menghadap muka perempuan. ahh, kenapa?

sumpah. aku tak tipu. bila aku tengok muka perempuan je, aku akan mula teringatkan dia. entah. kau tengok? apa dah parah sangat hidup aku ni?

aku dah tak tahu, sampai sekarang aku dah macam nak pertimbangkan untuk terus berhubung dengan kaum bukan sejantina dengan aku ke tidak.

lost my words. damn.

No comments:

Post a Comment